MENU

Cum anunti Google ca ai actualizat continutul

0
253
0

Unele dintre cele mai dese intrebari sunt:

Daca actualizam un continut existent, cum putem indica motorului de cautare Google ca acel continut a fost revizuit?

Am observat ca, in unele cazuri, Google alege automat frecventa de actualizare, iar in unele cazuri actualizarea este ignorata si Google face crawl la frecventa obisnuita. Exista vreo regula legata de cat de mult trebuie modificat continutul pentru ca acesta sa fie luat in considerare de Google?

Nu exista o regula bine definita in ce priveste cantitatea de continut care trebuie actulizat, dar se poate poate utiliza bunul-simt. Oamenii incearca sa insele sistemul schimband paragrafele intre ele, fara insa a schimba continutul. Google reuseste sa-si dea seama de asta si nu va aprecia pozitiv aceste actiuni.

Daca de exemplu aveti un articol “5 predictii pentru SEO in 2018” si il actualizati sa fie “5 predictii pentru SEO in 2019”, schimband majoritatea continutului, aveti cateva cai de a semnala Google despre aceste schimbari.

Inainte de a intra in detalii trebuie sa fiu clar: continutul trebuie sa fie diferit. Nu puteti posta aceleasi 5 predictii pe care le-ati facut in 2018 si le-ati pus intr-o ordine diferita. Nu puteti folosi patru din aceste predictii si sa schimbati numai una.

Daca aceste conditii minime sunt indeplinite un lucru simplu pe care puteti sa-l faceti este ca in Google Search Console sa trimiteti din nou spre indexare sitemap-ul care contine acea pagina. Google de obicei indexeaza aceasta pagina in cca 2 zile.

Daca indexarea este urgenta (este incadrata de o perioada scurta de timp), puteti apela la functia Fetch as Google din Search Console pentru acea pagina si aceasta va fi indexata in cateva ore.

Sa nu abuzati totusi de aceasta functie, ca orice altceva, daca trimiteti toate paginile de fiecare data, veti dilua importanta lor si din nou acest lucru nu va fi apreciat pozitiv de Google. In general Google are incredere in actiunile noastre pana in momentul in care are un motiv sa creada invers. Nu trebuie sa abuzam in niciun fel de facilitatile pe care le avem in Search Console.

Sorry, the comment form is closed at this time.